Taitomaa.fi :: Keskustelu
Fb2
Kaikkea kesään, kotiin ja lahjaksi! Tervetuloa ostoksille!
Taika

Banneri_taitomaa
Small_retromaa_botton
5 viestiä - 5030 katselukertoja
Tämä on todella hyvä idea tämä taitomaa.fi ja mielestäni sitä vain kannattaa kehittää eteenpäin jotta ihmiset löytäisivat sivuston :)

Vastaava tunnettu(tosin maksullinen) sivusto ulkomaillahan on http://www.etsy.com/

Itse pidän tuolla varsinkin chat osioista ja laajoista ryhmistä mitä voi liittyä sillä käsityö/taide on monasti samankaltaisten ihmisten liittymistä yhteen ja aina ei haittaa jos ei saa myydyksiäkään vaan todella mukavaa on esitellä uusimpia töitään ja kuulla palautetta ja tietenkin siinä sivussa myydä :)

Terveisin: ZyriFrost

Löysin sivuston juuri ja on EHDOTTOMAN tarpeellinen Suomessa.

Huutonetti on onneton vintagen, repron ja retron kannalta.

Itse en ole vielä myytävää listannut saati ostanut, mutta aloin jo mainostaa.

En taida olla endimmäinen, jonka mielestä olisi kiva, jos Taitomaasta voisi ostaa liittymättä kerhoon. Tosin itsekin juuri rakensin tunnarit päästäkseni tähän keskusteluun. Vapaita kauppapaikkojahan on netissä. Mutta Taitomaan kaltainen paikka, missä ei myydä kaukoidän krääsää, on ehdottoman tarpeellinen. Nyt kerholaiset myyvät toinen toiselleen. Soisi tämän ilon laajemmallekin piirille.

Oikein Ihanaa ja tietysti Vaaleanpunaista Uutta Vuotta 2014 kaikille Taitomaalaisille, ikään, sukupuoleen, karvoihin tai taitoihin katsomatta

Ja näin saatiin taas syvä hiljaisuus laskeutumaan Taitomaan käräjäkiville kun tämä ihanainen ( ja toisten vihaama ) Pinkkiäkin pinkimpi Joutsen tulla lyllertää esiin kotonsa suojista ja röyhistelee ah niin kauniita, mutta huom! suomalaisia höyheniään...

Aivan awesome-juttu ett saatiin tänne uutta väkeä näin uuden vuoden kunniaksi!!!

Mitäpä sillä on väliä kenelle myy ja kuka ostaa; pääasia on ett kauppa käy ja osapuolet ovat tyytyväisiä, siis palatakseni tähän myyjät ostaa toisiltaan-juttuun. Minä ainakin ostan mahdollisimman paljon Taitomaalaisilta tarvikkeita mistä taas teen tuotteitani; miksi mennä toiseen kauppaan, kun lähikauppa on parempi! Ja olen myös ostanut valmiita tuotteitakin, kun en itse ehdi jotain tehdä tai vain yksinkertaisesti siitä syystä ett vaan jonkun tuote vain juuri sillä hetkellä on niin mahtavan ihana ett se täytyy saada itselleen tai annettavaksi lahjaksi ystävälleen.

Vaikkei Suomessa juurikaan lunta löydy, niin tuupataan me kaveria ylämäessä ja annetaan kunnon vauhdit alamäkeen, Hipheiii

Uutena käyttäjänä tämä on todella hankala sivusto, varsinkin osaajapörssistä ei tahdo löytää etsimäänsä :/

Osaaminen erotellaan ronskisti kategorioihin, ja kun luulee klikkaavansa linkkiä osaajan sivulle, ohjautuukin linkki takaisin kategoriaan! Pitää jostain kummasta tajuta klikata vieressä olevaa neliönkuvaa linkin näköisen tekstin sijasta :/

mulla kesti aikaa tajuta tuo, ja ehdin ärsyyntyä. Vähemmän nettiä käyttävä tai pienemmän pinnan omaava olisi jo lähtenyt muille sivustoille.

Saa olla aika peräänantamaton hakija jos meinaa löytää jotain.

Miksi ei osaajat saa vaikka itse otsikoida osaamistaan? Onhan aivan eri asia esim. Naistenvaatteiden osaajista etsiä vetoketjun vaihtajaa kuin vaikka hääpuvun tekijää.

Nyt tuloksia ei erittele muu kuin paikkakunta.

Ja minusta on myös hassua, että kauppapaikalla kategorioissa ei ilmeisesti saa haettua tuotteita päivämäärän mukaan, eli uutuuksia jos tahtoo nähdä mitä uutta tullut edellisen käynnin jälkeen! (etusivulle uutuudet näkyy, mutta jos tahtoo vaikka uudet sisustustuotteet nähdä niin ei vissiin onnistu) Sen sijaan oletuksena on, että saman myyjän samannäköisiä tuotteita on monta sivullista, aika tylsännäköinen  tulee sivustosta jos ekan myyjän tuotteet ei ole mieluisia, ja tulee fiilis, että eikö muunlaista olekaan? Vaikka viidennellä sivulla ehkä olisikin joku aivan erityylisen myyjän tuotteet.

Juu omaa laiskuutta olla selaamatta useammalle sivulle, mutta tiedättehän, että edes googlessa harva katsoo muuta kuin ensimmäisen sivun hakutulokset? Pitää mielestäni nettikaupassa lähteä siitä, että se tehdään asiakkaita varten mahdollisimman helpoksi, hauskaksi ja kauniiksi. Käyttäjän ei pitäisi tarvita mitään erityistaitoja sivuston käyttämiseen.

Jonkinnäköinen randomisointi kategorioissa, tai edes tuo päivämäärän mukaan jaottelu käyttäjän sijaan olisi ihan jees... koska vissiin käyttäjän kauppaan klikkaamalla kuitenkin pystyy näkemään kaikki tämän tuotteet?

Tässä nyt ensimmäiset käyttäjäfiilikset. 

Tuloksia yhteensä 5
  •   

Ilmoituksia katsottu tänään: 29